Sidor

söndag 3 februari 2013

Nya boots & kläder

Är det något jag är dålig på att handla
 så är det skor och handväskor...
Jag gillar ju skor och väskor, ändå blir det inte av!!
Varför vet jag inte, det bara blir så.
Men igår, då slog jag till på ett par nya boots,
 baggyjeans och några tröjor!!

Tröja, baggyjeans från Lindex, linne Cubus, boots Roots,
smycken från Maggans smycken

*


*


*


*

*
Idag ha maken och jag gått en 2 timmars promenad i solen med hundarna.
Såååå ljuvligt skönt!!!

*
Önskar Er en fortsatt trevlig söndag, kram Kate


8 kommentarer:

  1. Vilken snygging! Du måste absolut visa dig mer på bloggen! Jag har också svårt att köpa just skor och väskor, brukar alltid få fråga om råd!
    Skönt med riktig långpromenad !
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. Snyggggt! Kängorna var jättefina!
    Kul när man hittar något nytt!
    Kram till dig
    C

    SvaraRadera
  3. Snygga du! kängorna var verkligen jättefina:) önskar dig en finfin söndagskväll.kramizar

    SvaraRadera
  4. Snyggt alltihop!!!
    Ha en skön söndagskväll!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  5. Snygg outfit på fin bloggerska. Ha en bra start på veckan. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  6. Snyggt.. passar perfekt på dig!

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram Marie

    SvaraRadera
  7. Hejsan!

    Såsnygga både du och bootserna ;)
    Ha en bra dag!

    Ps. Har en utlottning på
    madebylorraine.blogspot.com
    välkommen att titta in Ds.

    SvaraRadera
  8. Vilken snygg outfit, kängorna gillade jag extra skarpt !

    SvaraRadera

Populära inlägg