tisdag 5 februari 2013

Kaffe...

Ett trött inlägg idag...
Känner mig så trött idag, det har gått åt många koppar kaffe för 
att hålla upp ögonlocken!!
Morgonkaffet brukar vara 3 koppar.... snabbkaffe!
Gillar inte  "maskinkaffe" på morgonen, tycker de är för starkt då.
Men senare under dagen tar jag gärna en vaniljlatté.
Vispar alltså i lite vaniljsocker i
 mjölken innan den värms!!

*


*


*


*
 Nix, nu får det bli en kvällspromenad med hundarna så jag vaknar till!!!
*
Kram på Er alla goa läsare!!

*
Kate

7 kommentarer:

  1. Mmm vad gott det lät med vaniljlatte.Ha en skön kväll fina du.Kramar Rita ♥

    SvaraRadera
  2. Tjusig kaffemaskin!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Vilka fina koppar! Här går det åt många koppar på morgonen också!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  4. Jobbigt att vara strött men vi får hoppas att våren kommer snart och då blir vi piggare.
    Snygga muggar du har.
    Ha en bra onsdag.

    Kram från. Maud

    SvaraRadera
  5. Hej och hopp !

    Här brukar det också bli många koppar kaffe på morgonen. :)
    idag har jag en sådan dag... är trött och får inget gjort mennså får det ju vara vissa dagar eller hur ? :)
    Men nu ska jag väcka våra små troll och gå ut och åka kälke...
    Efter det borde jag ju vakna till :)

    Ha en fim foetsättning på dagen och veckan!

    Kram från mig

    SvaraRadera
  6. Hej hej!
    Men å så fina muggar..;)
    Vaniljlatte...det lät gott..det måste jag prova nån gång..;)
    Vilka fina kläder du köpt och de där bootsen...super..;)
    Jag handlade mycket på Lindex förr men nu har jag lixom glömt bort att man kan handla där...får nog bli en sväng dit när det blir dags för vårkläder..;)
    Hoppas du piggat på dig nu!
    Kram Katarina

    SvaraRadera
  7. Är själv en riktig kaffekärring o måste ha mitt kaffe varje morgon för att vakna till liv. Hoppas du ar fått lite mer energi idag. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Populära inlägg