Sidor

måndag 4 juni 2012

Genant- men billigt..!

Märkligt.... Min dator svartnade, så jag gjorde allt som stod i min makt att försöka forska och ta reda på varför... dvs jag startade om den 10 gånger:0 Det är vad jag kan om datorer..:// Ringde sonen..- Kom och hjälp mamma!!!!!!!! Sonen trodde det hade blivit ett kabelbrott i lap topens vikskärm. Så jag släpar ner datorn till stadens "Databutik" och förklarar mitt problem för killen bakom disken!! - Ok säger han, trycker på on/off knappen och datorn startar precis som vanligt.... Vad säger man?! -Tack för hjälpen!! Genant, men billigt!!
Så nu kör vi ett tag till...:))


Här om dagen var det ett förskräckligt liv på hundarna ute på altanen... Det var jakt på liten skata..! Jag gillar inte skator så där överdrivet mycket, meeen, en liten unge som alldeles förvirrad försöker komma undan två jagande, blodtörstande jyckar.. Nej där går även min gräns!! Så alla glasdörrar på altanen öppnades, jyckarna motades motvilligt in, och lilla skatan kunde efter lite återhämtning knata ut i friheten!!!



*


*

Nu skiner solen, så jag springer ut en stund igen !!!

*

Önskar Er en ny skön vecka, kram Kate

4 kommentarer:

  1. haha,det där med datorer.... igår hade du nog använt julias dator, för du kommenterade mig från hennes blogg,där hon visar sin fina häst.... men förstod att det var du:)
    så gullig liten skatunge;) kram/Anne

    SvaraRadera
  2. Oj då snacka om att vara på villovägar...krax krax!

    Tack snälla du för omtanken.
    Kram Marina

    SvaraRadera
  3. hahaha...jag kan tänka mig att det var rätt genant....;)

    Men du så söt...nä skator är väl inte direkt en favorit men en unge...jag håller med....;)

    Kram Katarina

    SvaraRadera

Populära inlägg