Sidor

måndag 18 juni 2012

Dagbädden på altanen

I helgen ordnades det med dagbädden på altanen. Maken som var motståndare till att "släpa" ut en säng på altanen, mjuknade när det var klart.. 
- Det där ser ju riktigt skönt ut, kan jag slappa i efter jobbet!!
Skulle ett  köpa ett sånt där insektsnät från IKEA igår att ha ovanför dagbädden, men glömde det när jag sprang igenom varuhuset. Jag lovar, jag sprang igenom varuhuset!!! Vi skulle äta middag med svärföräldrarna och var sent ute, så jag fick 15 minuter på mig att roffa åt mig det jag skulle ha... Och kom ut utan nät:( Så det får handlas nästa gång!!
Men å andra sidan blev det en ekonomisk IKEA-sväng...;))



*


*


*


Örngott som min (styv-)farmors mamma vävt, sytt och broderat!!


Bokstäverna står för
Eva & Herman Eriksson

*

Så nu kan man ligga på dagbädden och njuta en stund på altanen.... om det är ledigt vill säga!!

*

Tack för att Ni tittar in hos mig, det värmer verkligen,
 och lämna gärna en kommentar!!

*

Kram Kate







4 kommentarer:

  1. Så mysigt! Jättefint blev det! Hoppas du får många lata lediga stunder där!
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  2. Blev ju jättefint! jag har min kökssoffa som dagbädd i mitt uterum:) kram/Anne

    SvaraRadera
  3. Åh, så mysigt! Nu har ju jag varken altan eller uterum men om jag nån gång får det ska jag också ha en dagbädd. Perfekt att ligga och läsa och ta en tupplur en regnig dag och sånt väder som vi haft sista tiden skulle det verkligen gått åt.
    Ha det bra! //Cicki

    SvaraRadera
  4. Blev jättefint och blir superskönt att ligga och slappa i!
    Kram Helena

    SvaraRadera

Populära inlägg