Sidor

fredag 4 maj 2012

Redan helg..

Jaha, då var det redan helg igen, eller ja,  ialla fall fredag! Och det tycker jag är veckans bästa dag!! Känslan av att veta att man har två lediga dagar framför sig att njuta av är skön. Och lite god mat och ett glas vin på kvällen, det känns det helt ok för mig..:))
Just den här fredagen ska jag träffa några väninnor, faktiskt klasskamrater som fortfarande håller ihop. Och eftersom värdinnan ska slippa stå i köket efter jobbet, så beställer vi pizza, och tar ett glas vin till, eller ja, kanske två glas då...;))


Mina penseér som såg så tunna och sköra ut för några veckor sen börjar få hopp om "livet"..!!


*


*


*

Önskar Er en härlig fredag!!

Kram Kate

5 kommentarer:

  1. Hej! vilken söt blogg jag fann här då ;=) lägger mig som följare!kramiz Jessica

    SvaraRadera
  2. Hallå! Vad kul att ni håller ihop fortfarande!
    Ha en trevlig kväll och helg! Själv ska jag jobba 4 dagar!
    Kram Helena

    SvaraRadera
  3. Ha en jättetrevlig kväll med tjejerna! och en fin helg för övrigt/kram anne

    SvaraRadera
  4. Jaja mensan här gick det undan, helg igen.
    Hoppas du får det toppen med dina vänner
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  5. Har kollat runt lite hos dej!/Hälsningar Lila-Christina

    SvaraRadera

Populära inlägg