Sidor

lördag 26 maj 2012

Internet-förlamad......

Jag blir tokig....grrr! Har drabbats av virus i datorn och kan inte använda internet, så jag kan varken komma ut och läsa Era bloggar eller göra inlägg i min egen!!! Känner mig helt förlamad utan internet. Så just nu lånar jag mannens jobbar-dator som det inte finns en enda bild sparad  på!! Så jag återkommer när det här har ordnat sig, när det nu blir.. Är just nu inne på att byta internetleverantör oxå, men vet inte till vad... Vad har Ni?! Vi använder ju 3 bärbara datorer så det ska ju vara mobilt!! Jag är ju helt insnöad när det gäller datorer och internet, så jag vet inte hur det här ska gå.. *skratt*
 Idag ska mitt barn barn,som fyllt 5 månader nu, vara här och sen blir det grillning och en cykeltur med lite "vinprovning" hos en kär släkting som avslutning på dagen!!




Om man möter folk i skogen när man har Jappen med brukar dom reagera och tro att det
är en varg....!




YES, jag lyckades överföra lite bilder från min iphone när jag tog  milsrundan med Jappen i veckan. Det är en underbar vända genom skog och ängar!! Fågelkvitter, sol och dofter, en lisa för själen!!!

*

Önskar Er en härlig helg, kram Kate



2 kommentarer:

  1. Visst är det trist när internet och datorer inte fungerar som det ska! Hur sjutton klarade vi oss för bara 15-20 år sen???? ;)
    Vi har fiber i vårt hus, (men i förra hade vi vanligt bredband) och en trådlös raouter (eller hur det stavas?) som vi kopplar hela 6 datorer till. På resande fot använder jag mitt internet som jag har i Iphonen.
    Jag är heller inte så hemma på detta, så jag vet inte om det är bästa mobila lösningen, men det funkar! ;)
    Hoppas du får ordning på allt! Ha en trevlig helg!
    Kram / Maria

    SvaraRadera
  2. Tyvärr kan jag inte hjälpa dig för jag är helt värdelös på såntdär. Tur man har barn;)
    Skrämmande hur handikappad man blir utan internet!

    Nej, beridet bågskytte är väl inte det lättaste jag gett mig på direkt. Särskilt inte som någon i hemlighet verkar mata min lilla häst med raketbränsle:)) Och jag hade aldrig hållit i en pilbåge innan i höstas. Men det är kul!

    Ha det så bra och hoppas du får ordning på uppkopplingen.
    //Cicki

    SvaraRadera

Populära inlägg