Sidor

lördag 3 juli 2021

Fem veckor...


5 veckors semester...
Det var länge sen jag hade.
Och jag säger att i år är det verkligen behövligt !
Våren har varit turbulent på många sätt,
och jobbet har varit " mycket"...

När jag "släckt & stängt" min verksamhet igår, 
köpte jag mig en räksallad och öppnade en liten bubbel,
och landade i korgstolen.
Släppte ner axlarna och kroppen brast ...
Befriande & förlösande på nåt sätt, att stanna upp och sitta 
där helt själv i tystnaden.. (Maken var bortrest )

Nu väntar i alla fall 5 härliga semesterveckor, 
med inte en enda dag inplanerad, och bara det...
Tar dag, för dag..






*

Kraaam Kate

 

5 kommentarer:

  1. Ha 5 härliga veckors semester nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin, det ska jag verkligen försöka ha..🥰🌿🌸🐝
      Kraam Kate

      Radera
  2. Åhh unna dig det bästa av allt. Ha en sköön ledighet. Kraaaam PÅia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja nu ska jag unna mig "egentid"..🥰☕🌸🌿

      Radera

Populära inlägg