Sidor

fredag 27 september 2019

Freeedag och lite höstskifte..


Freeeedag....
.... och hur gärna hade jag inte velat legat kvar  sängen ett par timmar till..!
Liiite längre än 05.20 i alla fall!
 
I helgen hade jag tänkt vårda vårt hem lite extra,
som att tvätta fönster, byta gardiner och skifta lite plädar till några varmare
och mer ombonad känsla...
Lite höstskifte, typ !
Nu tror jag visst att i alla fall vädret skulle sätta stopp för det.. fönstertvätten alltså!
Så då får det bli lite att pyssla med annat.
Behöver även sätta om några blommor som vuxit ur sina krukor under sommaren..
 
Ja, tänk att det alltid finns nåt att sätta händerna i.. :0
Växthus och trädgård behöver också en släng av omvårdnad och höststädning.
 
Och vad roligt att Ni gillade DIY projektet i förra inlägget.. :)
Jag har ett till enkelt, men ändå lite mer jobb på det som jag tänkte tipsa Er om.
Så glöm inte att kika in igen...


 
*
 
 
Men nu kör vi full arbetsdag,
för sen ett besök hos optikern
och en snabb visit med lite blommor till en sjukskriven kollega
innan vi avslutar fredagen.!
 
*
Kraaam Kate
 


3 kommentarer:

  1. Vilket mysigt sovrum. En slinga så där på gaveln var ju jättegulligt. Ha en härlig helg! Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Så fint och mysigt sovrum. Här är det inte riktigt dags ännu att skifta till nya plädar även om vi gått in i höstperioden.
    Ha en bra fredag nu.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  3. Jättemysigt sovrum. Det är dags för lite höststädning även här så vi får väl se vad vädret har att bjuda på. Kram Eva

    SvaraRadera

Populära inlägg