Sidor

lördag 15 december 2018

MON SUN - Väldoftande julklappstips till damerna...



Nio dagar kvar till jul, och är Ni klara med Era julklappar..?
I år blir det betydligt sparsammare hos oss med handling av klappar.
Uppskattning kan ju även visas på andra sätt än bara i paketformat.
Tänker också att när man är som oss, en väldigt stor och bullrig familj på 20 personer
då måste det bli lite undantag med eftertanke.
 
Själv önskar jag mig bara en vacker soppslev till min fina vackra soppskål.
Den får gärna vara begagnad, för den är säkert finare då än en nytillverkad...
 
Men här kommer ett icke sponsrat tips från mig...
För Er som handlar, eller har en kvinnlig kvar att köpa till
så tänkte jag tipsa om något helt annat än soppslevar..
 
Vet att det just nu är det ju en annan doft på R som  far runt mest ute i cybervärlden,
men jag måste ju absolut tipsa om denna produkt med som jag gillar skarpt.
MON SUN
Jag har ett Weekendpaket, FRI SUN, men det finns så mycket mer att välja på...
Kika in  på fler tips  HÄR och om Ni vill köpa över nät eller bara ha tips
 för att sen handla direkt ur en fysisk butik och kunna få doftprov IRL .
 
Produkterna är veganska , baserade på havre,
och tillverkade i Sverige.
Stort GILLA på det för mig...
 
Foamen är så där silkigt mjuk mot kroppen i duschen...


 
Body creamen använder jag som en lättare parfym i veckorna,
det blir en så där lagom parfymerad doft av den...
 

 
Varför inte tända doftljuset samtidigt som man avnjuter ett
 skönt & avslappnande fotbad i mellandagarna efter all julrusch...
 
*
Önskar Er en riktigt skön lördag!
Nu sa jag ta en påtår innan nya löpskorna ska testas...
 
*
 
Kraaam Kate


1 kommentar:

  1. Tack för tipset och ha en fin lördag.
    Jag är klar med alla klappar till småttingarna vi stora kör julklappsspelet och njuter av att få träffas.
    Kram Carin

    SvaraRadera

Populära inlägg