Sidor

torsdag 6 december 2018

På gott och ont - men mest ont...



 
Ja, här sitter jag på min lediga dag och bara är...
I och för sig rätt skönt men även väldigt, väldigt irriterande...
För jag har ju lite annat som skulle behöva uträttas.
Leveransen av nya köksmöblerna kom ju på torsdagen förra veckan,
Verkligen jättefina!!!
Men....
Bordet kom ju som sagt utan ben...
Ringde upp omgående och de skickade oss ett nytt bord...
som jag enligt besked skulle få levererats till oss i tisdags,
mellan kl 9 - 15......
Bara det är ju också rätt bred marginal, tidsmässigt...:(
tisdag - onsdag - och nu torsdag - och inget bord -
och ingen får jag tag på...
Suck..... Blir så trött !
Så nu lägger jag mig i soffan och tar en middagslur i väntan.....
 
 
*

 
*
 
 
*
 
Zzzzzz-kram från Kate
 
 

7 kommentarer:

  1. Tråkigt när det är sådär att dom lovar men inte håller. Men ha en fortsatt trevlig och rätt så bra dag i alla fall.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Blähh för sånt. Sov på du, det behövs dessa mörka tider. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  3. Fy så irriterande att köpa köksbord utan ben!! Rabattera eller lämna tillbaks! Men, men hoppas att de är på plats nu.

    Fin andra advent! KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Sånt där är bara såååå himla tröttsamt! Hoppas att det är löst nu!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  5. Åhh så TRIST! Ta 8 djupa andetag och 4 koppar kaffe, det hjälper :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  6. Men så trist! Hoppas att det löser sig.
    / Carina

    SvaraRadera
  7. Åh sånt är ju så störigt...men jag hoppas du har fått bordet nu.
    Önskar dig en skön helg.
    Kram Pia

    SvaraRadera

Populära inlägg