Sidor

tisdag 6 mars 2018

Grönt & stoooor längtan....


Men hur mycket längtar man inte efter varma vår- och sommarvindar just nu..?
Nog för att jag älskar vinter med skidåkning och dessa fantastiskt vackra dagar,
men jag är galet trött på alla kläderna...
Nu vill jag bara kliva i ett par lätta skor, en tunnare jacka och kliva upp
 på cykeln och ta en tur och känna de varma vindarna smeka ansiktet.. !
Hur nice låter inte det.... :)
Men nu är vi åtminstone inne i mars, och en liten, liten bit på väg mot varmare tider!
Och längtan är ju ganska stooor...

 Gästrummet nere i källaren, stora J`s gamla rum, har fått in lite toner av grönt...
 
 
 
 *
 
 
Gröna detaljer..
 
*
 
Idag har jag ytterligare en planeringsdag, så dags att ta tag i dagen...!
 
Kram Kate

2 kommentarer:

  1. Så fint det blev med lite gröna inslag. Riktigt vårkänsla.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Lääääängtar jag med efter värme och sol. Kram Eva

    SvaraRadera

Populära inlägg