Sidor

torsdag 14 september 2017

Trassel med inlägg...

 

 
Hux flux har jag fått trassel med att göra inlägg...
Nu kom jag in bakvägen på nåt konstigt sätt ! Har ingen aning om vad som hänt...
 Visserligen är det ju även så, att jag och teknik inte hör  ihop... :o
Jag har fullt sjå att bara starta en tv i det här huset...
Alla dessa fjärrkontroller och dosor.... inte min grej liksom!
Teknik ska bara fungera... punkt!
Så får se om jag får någon ordning på detta...!
Kanske fler som drabbats.?
Kanske är självaste Blogger som strular..?
 
 
Just nu är Kärleksörten som vackrast,
 i nyanser av limegrönt & rosa!
 
 
*
 
Kram från Kate
 



3 kommentarer:

  1. Inte heller så superteknisk av mig. Hoppas det löser sig självt 😊.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Blir galen om det trasslar med datorn! Hoppas det funkar som vanligt snart igen. Älskar fjärilar... vacker bild!

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  3. Blogger kan strula - jag vet!! Ja tala inte om teknik, usch! Ett under att man får på datorn ha ha...näe enkelt ska det vara :) Jättefina bilder du visar som vanligt, ha en skön och lugn helg nu.
    Kram från Titti

    SvaraRadera

Populära inlägg