Sidor

onsdag 4 november 2015

Farmor....igen ♥

Vaknade i natt av en värkande hals,
varje gång jag svalde så rev de som en vass
 taggtråd från örat ner till halsen..
 
Långt in i den nattliga dimman hördes en konstig signal....
Jag försökte fokusera på vad det var?!
Klockan visar 02.44...
Jisses, mobilen ringer!!!!
Rusar upp och svarar och det är sonen i andra ändan:
- Dags att åka till BB, kan vi komma över med J till Er..???
Kl 08.27 är det klart..
 
Det blev som J ville,  han önskade sig en lillasyster,
och hans önskan gick i uppfyllelse,
och jag blev farmor igen.. 
 
 
Nu sitter jag trött, men väldigt glad uppkrupen i soffan och njuter
 av en kopp honungste som lindrar halsen...
 
*
Onsdagskram från Kate
 
 
 
 
 


11 kommentarer:

  1. Grattis till att du blivit farmor igen och så skickar jag en krya på dig hälsning. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Stort GRATTIS fina farmor!!! Nu börjar nedräkningen för att bli mormor, för mig ;) =)
    Kram och krya på din hals!
    /Maria

    SvaraRadera
  3. JätteGrattis <3, så kul! :-) Kramizz och krya på dig /Laila

    SvaraRadera
  4. Grattis till barnbarnet :-)

    Hoppas att du mår bättre
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  5. Jätte grattis vacker !!! hoppas nu du mår bättre och att du får mysa med lillasyster :)
    Kramisar Sanna

    SvaraRadera
  6. Stort grattis till nytillskottet! :)
    Å så mysigt när du får hålla den lilla sen.
    Du kanske redan fått göra det idag! :)
    Jag vaknade med ont i halsen idag!
    Tur det finns bra halstabletter med honung i!
    Tummen upp för det! =)
    Ha en fortsatt fin kväll "farmor Kate". ❤
    Kram

    SvaraRadera
  7. Grattis till dig och familjen, jag längtar efter att få bli farmor men det lär dröja ;) Hoppas du kryar på dig! Kram

    SvaraRadera
  8. Stort grattis till dig och familjen. Ha en bra fredag och hoppas att halsontet har gått över.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  9. åh jag ryser så häftigt! STORT GRATTIS! Kram Pernilla

    SvaraRadera
  10. Grattis farmor ♥ ...
    All lycka till familjen!

    /Kram

    SvaraRadera

Populära inlägg