Sidor

fredag 19 juni 2015

Lugnet lägger sig, och midsommarafton!

Lugnet börjar lägga sig på 34:an,
och min låååånga efterlängtade ledighet
har startat.
Nu är jag ledig i nästan hela 6 veckor,
och så länge har jag aldrig varit ledig på en semester.
I och med att jag byter jobb så plockar jag ut all ledighet och komp,
därför kan jag vara ledig så länge den här sommaren.
 
Idag är det midsommarafton, och som sig bör, en kall och regnig...
 Man ska inte bryta traditionerna för mycket tycker jag :/
Förra året sken solen, men vi cyklade hem på natten
 iklädda dunjackor och vintervantar...
I år ska vi ska bege oss hem till sonen med familj,
och vi ska försöka sitta ute i ett partytält,
för vi blir ganska många.
Så det blir till att ladda upp med plädar, varma kläder
och jag tror jag tar med mig en vetekudde att värma mig med...
 
 
*

Midsommar-bubbel...
 
*
 
Önskar Er en riktigt fint midsommarfirande,
kram Kate


9 kommentarer:

  1. Önskar dig och de dina en riktigt trevlig midsommar. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en mysig och härlig midsommar. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Önskar dig en mysig midsommar
    Kram

    SvaraRadera
  4. Detsamma till er, njut å ha en jättebra midsommar. Kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Härligt ♡ ...
    Glad Midsommar önskar jag dig & de dina!

    /Kram

    SvaraRadera
  6. Önskar en härlig midsommar :)
    Kram R-M

    SvaraRadera
  7. Hoppas att ni hade en mysig kväll utan att frysa. Kram Stina

    SvaraRadera
  8. Hoppas ni hade det bra i tältet!
    Vi hade riktigt mysigt i vårat med infravärme på dan och på kvällen tog vi även in några filtar och tände ljus! :)
    Hoppas du bra fortsättning på helgen.
    Kram Susanne

    SvaraRadera
  9. Hoppas du hade en bra och något sådär varm och torr midsommarafton.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Populära inlägg