Sidor

lördag 11 april 2015

Äntligen är säsongen igång..

Tänk, äntligen är säsongen igång för altanhänget.
Att få sippa & njuta av ett glas vin i solen på altanen,
medan maten fixas...
Det är ju bara så härligt!
Torsdagen invigdes säsongens allra första middag där ute,
med grillade hamburgare, hemmagjord coleslaw, sallad
och en massa andra goda tillbehör.
Igår slängde vi ihop en god pizza, som det intogs ett glas rött till...
När solen började försvinna bakom horisonten,
hämtades lite plädar och vi kunde sitta där ute och prata
fram till klockan var nästan 20.00...
 
 
*

Blus - Kapp Ahl
Linne - Cubus
Orange armband - The Place to be webshop
Ringar - Guldfynd
 
*
 
 
Idag skiner inte solen hos oss, så jag tror faktiskt att altanen som inte
är städad ska få fönstren putsade idag.
Eventuellt ska vi åka och spana in en soffgrupp att ställa där ute.
 Med andra ord så ryker då "min" dagbädd...
 
*
Lördagskram från Kate


18 kommentarer:

  1. Himmel vilken härlig tid vi har framför oss nu. Jag älskar orange..snyggt!
    Ha en riktigt härlig lördag.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  2. Gud så härligt!
    Jag satt ute hela kvällen igår också och drack vin med min väninna!
    Hoppas du njuter för fullt idag också! :)
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Underbart! vad snygg du är, aprikos gillar jag. Hoppas det blir så som du tänkt där ute.. Kraaaam Pia

    SvaraRadera
  4. Ja men visst är det mysigt! Vi har inte riktigt haft så varmt ännu, men det kommer nog snart! Visst känns livet lite "enklare" när man kan hänga ute!

    Vilka fina armband :-).
    Kram Malin

    SvaraRadera
  5. Ja, visst är det en härlig tid som börjar nu! Vi satt på framsidan en stund med kaffe här på eftermiddagen :)
    Tyvärr skulle det väl bli lite kallare igen.... :(
    Kram och ha en fortsatt fin helg!
    /Maria

    SvaraRadera
  6. Visst har det varit härligt när man äntligen kan få använda uteplatsen. Min hund älskar det också :-)
    Så himla fin du är och jag är så nyfiken på att höra mer om dina jobbplaner.
    Kram
    Ingela

    SvaraRadera
  7. Ska bli så härligt med mer ljumna kvällar och grillning äntligen är den tiden på året på gång.
    Riktigt snyggt med orange passade dig perfekt !!
    Önskar dig en godmorgon
    Kram Sanna

    SvaraRadera
  8. Visst är det en underbar årstid vi har just nu. Vi satt också på vår altan igår till kl.20.00 ungefär.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  9. Fin bild på dig! Jättesöt blus!

    Visst har vi längtat efter den här tiden! Så underbart!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Åååå så härligt att sitta ute, vi har bara hunnit med kaffe på altanen än så länge!
    Uterummet är fullt med skit... eller ja alla "sommargrejor" packades in där i höstas

    ha en skön söndag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Vad härligt att kunna sitta ute! Här är det strålande sol men det blåser nästan storm så det känns inte så kul att ge mig ut.

    SvaraRadera
  12. Så galet skönt med altanhäng, som man har längtat efter det. Här blåser det halv storm idag så jag håller mig inne. Fin bild på dig. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  13. Alldeles underbart att kunna sitta ute och njuta av vårsolen, det har man längtat efter, länge. Ha en fin kväll Åse

    SvaraRadera
  14. Å vad jag längtar... Till helgen blir minsann min altan också klar :) // J

    SvaraRadera
  15. Så härligt. Nu går det mot en skön tid. Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  16. Så skönt! Älskar Altanhäng! Kram

    SvaraRadera
  17. Låter underbart, vilka snygga kläder och dom passade perfekt på dig ! Jätteläckert! Ja nu har vi allt härligt framför oss, lovely! Kram Anna

    SvaraRadera
  18. Åhhh så härligt att äntligen kunna vara ute "inne" och mysa ;) Tänk vilken tid vi har framför oss och många fina grillkvällar....mummmms...Måste säga att du passar riktigt fint i orange :))) Önskar en riktigt skön lilllördag (onsdag) Kram R-M

    SvaraRadera

Populära inlägg