Sidor

fredag 13 mars 2015

Att känna sig taggad och glad som en lärka...

Jisses, vad jag har längtat efter den här ledigheten....
Att få sova till man vaknar av sig själv, prata lite med Herr Larsson
som ligger bredvid mig en stund innan vi masar oss upp och dricker morgonkaffe..
Vid lunch tog vi två en långpromenad i solen och hälsade på min bror en stund
och knatade sen hemåt, i sakta lunk för att fortsätta njuta av solskenet på altanen,
där det var varmt och gott!
 
Hjärnkontoret går på högvarv just nu.  Spekulerar i nya planer för framtiden..
Känner mig taggad och glad som en lärka för det
och hoppas att det kan ros i land... :) :)
Ibland kan det vara nyttigt att bryta det man gör, och förändra i sitt liv.
Våga ta steget fullt ut,
att göra det jag gör, fast på ett annat sätt...
Kryptiskt...???
*Skratt*
Det får vara så ett tag till, tills jag har mer kött på benen...!!!

 
Firar med lite god mat och gott vin med familjen ikväll.. :)
 
 
*
Stora fredagskramen från Kate


10 kommentarer:

  1. Härligt när man kan sova ut och bara ta det lugnt.. Hoppas planerna går i lås. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Nu blev jag sååååå nyfiken, spännande. Njut nu av ledigheten o ha en mysig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  3. Åhh de känslorna känner jag igen. Go for it, och lycka till. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  4. Nu blev jag jätte nyfiken. Jag skulle också behöva våga bryta det där mönstret. Kram Anette

    SvaraRadera
  5. Nu blev jag jätte nyfiken. Jag skulle också behöva våga bryta det där mönstret. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Du vet hur du gör en nyfiken :) Ett riktigt gott vin att fira in helgen med.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  7. Åh det låter spännande. Nu har du gjort mig nyfiken ;) Ha en underbart skön ledighet.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  8. Härligt att bara få vara och andas en stund :))) Låter spännande med lite nytänk....
    Kram R-M

    SvaraRadera
  9. Men åh så spännande! Förstår att du vill ha det lite för dig själv ett tag!
    Förändring är kul tycker jag!!!

    Kram Malin

    SvaraRadera

Populära inlägg