Sidor

fredag 12 september 2014

Att fylla på må-bra-kontot en fredag

Hörde jag ordet FREDAG...??!!
YES!
Och inte nog med att det är veckans bästa dag,
 jag har ledig fredag dessutom!
Tanken var en skön sovmorgon, men kroppen & knoppen
 hade helt andra planer för det..
Vaknade av makens "väckarklocka" 05.30,
vilket absolut inte var tanken kan jag säga.
Omöjligt att somna om, men känns ok ändå, för jag låg kvar länge och viftade på
tårna innan jag smög upp och drack dagens bästa: Morgonkaffet!
 
Dessutom har jag & lilla Herr Larsson släpat ut käresta syster med hund
på en lång och skön skogspromenad.
En perfekt start en ledig dag,
där det helt otroligt nog inte står något bokat på agendan!
Ska strax fylla på mer på må-bra-kontot..
Jag ska möta upp kära syster igen då vi borstat ur spindelnät
och barr ur kalufserna, och gjort vårt bästa för att snygga till oss
inför ett par timmar på stan med lite shopping & fika.
Stor kruka - Jysk

 
*
 
Sista veckorna har jag blivit överöst med spam på bloggen...
På några timmar igår kom det över 80 st...
Supertråkigt.
Så ett tag framöver nu så får jag sätta in "verifiering" när man lämnar en kommentar,
trots att jag inte gillar det..
 
*
Önskar Er en fantastisk fredag,
kram Kate
 


12 kommentarer:

  1. Trist med spam, men en härlig fredag har du ju framför dig! :-) Och en supersnygg kruka, de där jysk de kan leverera, själv köpte jag matta där häromveckan. :-) Ha en bra shoppingdag/Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Det låter som en helt perfekt fredag tycker jag:) Dom krukorna har jag också! Kram till dig

    SvaraRadera
  3. Härligt med måbradagar, hoppas du och din syster får en bra dag i shopingens tecken..

    Tråkigt med spam så jag förstår dig

    Kram Eva

    SvaraRadera
  4. Ååå vilken härlig fredag, själv försöker jag kurera mig mot en jädrans tandvärk. Har också fått otroligt mycket spam. Ha nu en mysig fredag. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  5. Ha så gott på stan med syster..och hälsa henne från mig.
    Kram till er båda <3

    SvaraRadera
  6. Åh,så vackert ♡ ...

    SvaraRadera
  7. Jättefin kruka! Har också problem med spam och överväger att installera ordverifiering igen. Ha en fin helg! Kram

    SvaraRadera
  8. Kul med shoppingdag. Hoppas du hittade lite att shoppa. Det är likadant här, får också en massa spam har flera tusen som ligger i skräpposten, där de hamnar sedan jag skaffade gmail. Kram Helena

    SvaraRadera
  9. Skönt med en må-bra-dag och träff med syster och shopping. Hittade du något kul ?
    Kram Pia

    SvaraRadera
  10. Spam låter himla trist! Ha det gott!

    SvaraRadera
  11. Låter som en helt fantastisk fredag! Hoppas du fick fyndat på shoppingturen. =) Här jobbades det igår, men ändå finns ju den härliga fredagskänslan med hela dagen, det är något speciellt, helt klart!
    Önskar dig en riktigt fin fortsättning på helgen!
    Kram Petra

    SvaraRadera
  12. Vilken härlig fredag du hade ! Själv har jag lovat bort mina när jag gått på på heltid from HT men jag överväger starkt att ta tillbaka dom ;) Har också drabbats av dessa anonyma kommentarer /Spam och det är så trist ...
    Kram Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg