Sidor

söndag 7 april 2013

Tacksam...!

Jag fortsätter att dela med mig av min tacksamhet..!
En liten present från Maggans smycken, till min älskade syster
och vän (även kusin) som varje dag bjöd på mat,
hjälpte till med våra hundar och behövliga samtal
under våra jobbiga och svåra veckor..!
Och naturligtivis ALLA Ni andra också!!!
Skulle velat gett många fler vänner en present...!
 
Ni är värda guld i mina ögon!
 
 
*

 
*
Tack Maggan för att du "specialtillverkade" dessa Hjärtan
åt mig...!
 
*
Imorgon ska jag tillbaka till verkligheten - jobbet!
Känns skönt och jobbigt på samma gång.
Känns inte riktigt ok att lämna maken själv hela dagar...:(
 
*
Önskar Er en skön söndagkväll,
och en ny underbar vecka
med nya utmaningar!!
Ta vara på det, kram Kate
 


4 kommentarer:

  1. Underbart vackert hjärta.
    Förstår att det känns kluvet att börja jobba igen. Livets trygghet har fått sig en ordentlig turn, och det tar tyvärr tid att lära sig leva med.
    Tänker på dig. Kram Malin

    SvaraRadera
  2. Vad fint du vårstädat.
    Förstår att det är med blandade känslor du går tillbaka till jobbet.
    Ha det gott
    Kram
    AC

    SvaraRadera
  3. Förstår att det är blandade känslor att gå tillbaka till jobbet....
    Fina bilder!
    Kram och tack för fina ord om mitt halsband! :)
    /Maria

    SvaraRadera
  4. Väldigt snyggt smycke.:-) Kram

    SvaraRadera

Populära inlägg