Sidor

fredag 23 november 2012

Barnförkläden & Strandsatt...

Strandsatt var ordet...
Sitter och läser andras bloggar att deras lagringsutrymme för att lägga upp nya bilder var slut, och så hamnar jag själv där..:(
Lite konstigt kan jag tycka att flertalet "Bloggar" hamnar där samtidigt, eller...?
Nu har jag oxå köpt lite mer utrymme och kan äntligen fortsätta blogga! Måste säga att man kände sig helt förlamad de här dagarna man var utan bloggen!

Sydde lite grann här om kvällen,
började med en God Jul vimpel, 
och slutade med ett litet rutigt barnförkläde med
 spets & vollang...
Hade ett gammalt som modell. 
Pillrigt med den lilla vollangen var det, men jag blev nöjd. Tyckte själv att den blev söt!
Dessutom blev den såld på 3 minuter när jag visade den på facebook, :)


*


*


*


*
Önskar alla mina kära läsare en underbar fredag
Kram Kate








4 kommentarer:

  1. så himla gulligt volangförkläde, skulle man haft själv åxå, hade ja du.... ja då har jag passat in me vår inredning till jul för jag har likadana rutor på mina gardiner (( fniss skojar nog passar man allt in i sitt eget hus ändååå

    SvaraRadera
  2. Så fint förkläde du gjort! Duktig du är!
    Ha en fin helg, kram Suss

    SvaraRadera
  3. Hej hej!

    Tack för den gulliga hälsningen. Underbart förkläde.
    Vad rart att du skickade vidare till mig, ska se om jag får tid att svara en dag. Stora kramar <3

    SvaraRadera
  4. Jag förstår att den blev såld direkt! Jättesnygg!! Hoppas du haft en fin helg! Jag har just gjort lussebullar! Kram Lotta

    SvaraRadera

Populära inlägg