Sidor

söndag 11 november 2012

Cream & Blooming

har kläder som jag önskar mig på nätet!!
Creamtunikan är så fin och baggy-jeansen är så läckra...
Undrar om jag ska skicka ett lite brev till snälla tomten, för det får man väl...?
För jag känner mig fortfarande liten, fast i en vuxens kropp
när det gäller julklappar!!
Och det är väl bäst att önska sig i god tid...;)

Tunikan hittade jag här i Lottas boutique

*


Tycker jeansen är sååå läckra....
Klicka här så kommer du till deras hemsida!

*

Bara några timmar kvar att tävla om armband från 

*
Önskar Er alla en skön söndagkväll!
Själv laddar jag för en tuff arbetsdag imorgon med 9 dagbarn, från 06.00 - 17.00...

Kram Kate


5 kommentarer:

  1. Får nog skriva en önskelista jag med,för den tunikan den vill jag ha:) önskar dig en ny fin vecka...kram

    SvaraRadera
  2. Jätte snygg tunika!!!!
    Vill gärna vara med och tävla om ett armband, men fattar inte riktigt var och hur jag deltar? ;)
    Kram /Maria

    SvaraRadera
  3. Väldigt fin tunika och byxorna ser väldigt sköna ut. Ser ut att ha en tuff dag framför dig. Kram Nilla

    SvaraRadera
  4. 9 barn =) Oj full rulle. Min mamma var dagmamma när jag bodde hemma, tyckte det var skoj. Hade alltid vänner hemma =)
    Underbar tunika och byxorna ser tuffa ut. Kram och ha en skön dag!

    SvaraRadera
  5. Åh vilken snygg tunika :) Den ska nog jag också önska mig av tomten! Kram Maggan

    SvaraRadera

Populära inlägg