Sidor

torsdag 26 november 2020

Kaffe & tålamod...


Ny dator...
och att lära sig allt nytt på den är tålamodsprövande...
Så en hel del kaffe och ett scrollande & tryckande för att hitta igen allt
från favoriter till lösenord..

Min traditionella Julstökar-vecka är i gång.
Huset är advent- och julpimpad
Alla julklappar är inhandlade
Lite bakning är kvar
Önskar lite snö bara så den rätta känslan infinner sig.
Har halmbalar som ligger torra och fina inne i växthuset 
väntar på att få komma ut till dekorationer vid entrèerna.

Hur långt har Ni kommit?
Har Ni ens börjat?



*


*
Kraaam Kate




 

3 kommentarer:

  1. Inget stort ståhej här med pyntning inför julen.
    Men klapparna är köpta till barnbarnen och hemskickade till Sverige i fall vi inte kan åka dit.
    Någon snö vet jag med säkerhet (nästan) att vi inte kommer att få här.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. 🤶🎅.... snön kan jag förstå Din säkerhet på!!! Hoppas att det lugnar sig lite till jul... Saknar våra barnbarn såååå ❤ Eftersom maken är i riskgrupp så är vi försiktiga!
    Ha det bäst fina Carin.🌺🍃

    SvaraRadera
  3. Jo, nog får man lite "jobb" när man skaffar ny dator... känner igen mig... ,) =)
    Jag är nästan klar med mitt vinterpynt. Granen tar jag dock längre fram.
    Kram och ha en fin ny vecka!
    /Maria

    SvaraRadera

Populära inlägg