Sidor

onsdag 30 maj 2018

Varför inte... en prickig baddräkt på jobbet...


 
 
Ungefär så här...
skulle jag vilja gå klädd nu om dagarna...
- I rödprickig baddräkt och matchande ballerinaskor, och varför inte en badmössa till..!
 
Nu har jag tur och kan ju visserligen gå väldigt lättklädd på jobbet,
men det finns ju andra stackare som måste ha rejäla arbetskläder på sig nu när
det är en riktig högsommarvärme ute...
Jag njuter för fullt & fullo av denna underbara start på sommaren..!
 
 
*
 

Sovmorgon idag, men uppe med tuppen och har redan gjort tacos till min
barnskara idag som ska serveras till lunchen...
Så dags att hoppa i den prickiga baddräkten och dra igång arbetspasset... ;)
 
*
 
Önskar Er en lika fantastisk dag som
jag tänker att min ska bli,
kraaam Kate

 
 
 

4 kommentarer:

  1. Ha en fantastisk sommardag med din barnaskara.
    Kram Carin

    SvaraRadera
  2. Önskar också att jag hade ett jobb där jag kunde vara mera ute, men någon måste ju ha kontorsjobben också ;-) En röd och prickig baddräkt låter helt underbart, hoppas du hade en härlig dag ute. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Prickigt funkar alltid och sommarvärme har vi ju med råge :)
    Kram till dig från Titti

    SvaraRadera
  4. Fint du har det hemma. Jag har faktiskt en röd bikini med vita prickar =)

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg