Sidor

onsdag 1 februari 2017

Mer SNÖ...

Hallå  alla vänner!!
Idag blir det bara ett snabbt besök här inne...
Ska vidare iväg nu denna gryningsmorgon och jobba i en annan lokal med en kollega,
då vi bara är 2 av 4 som jobbar.. (sjukdom och fjällsemester...),
så 22 barn ska tas om hand idag mellan 06.00-17.00 !!
 
 Ett par örhängen i ett av mina favoritmärken hittade jag  när vi
var i Säfsen på vår långweekend för några veckor sen.
Små och nätta..
 
 
*
 
Dags att åka iväg och arbeta...
 
*
 
Önskar Er en härlig onsdag,
kram Kate


9 kommentarer:

  1. Jättefina örhängen! Jag gillar också SNÖ, men inte den vita "riktiga" ;)
    22 barn på två vuxna i elva timmar (utan rast, antar jag) är ingen bra arbetssituation... men jag vet hur det är när andra är sjuka eller lediga.
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  2. Gillar märket snö jag med. Din örhängen var superfina. Ha en bra dag.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  3. 22 barn på 2 vuxna?!? Puh! Låter rääääätt jobbigt! Tummen upp för örhängena!

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  4. Väldigt fina örhängen. Ha en bra dag. Kram Maria

    SvaraRadera
  5. Minns mina år som dagbarnvårdare som en rolig tid. Kan sakna den ibland:).
    Fina örhängen.
    gun

    SvaraRadera
  6. 2 på 24? Oj! I dag var vi 3 på 4 barn ;) det kan också bi knas. Vilka snygga örhängen, jag älskar Snös örhänge. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Jättefina örhängen :) Mycket sjuka som går omkring nu, baciller som aldrig ger sig. Hoppas du får en fin dag <3 Kram

    SvaraRadera
  8. Omg, så många barn!!! Tur ni är i lokal då ;) Jätte snygga örhängen jag älskar alla smycken från " Snö" dom är enkla och stilrena. Kram Susanne

    SvaraRadera

Populära inlägg