Sidor

söndag 15 januari 2017

Firat lite, lite tidigare...

 
 
Dagarna närmar sig då jag ska fylla år,
så igår firade vi dagen lite, lite tidigare med familj och några nära & kära.
Grattade samtidigt sonen som fyllde år igår, 29 år och snart lika gammal som sin mor ..!!
 Han fick äntligen sin kurs för licens till jägarexamen. En efterlängtad sådan.. :)
Mina fantastiska presenter visar jag i ett annat inlägg...
 
Lite bubbel serverades förstås, inget födelsedagsfirande utan bubblor!!
Resumé på dessa kommer på det senare...
 
 
*
 
 
Ett gott tips för chaufförer och minderåriga, så fylldes glasen med denna
Billabong Brut
Fruktig smak med liten sötma, inslag av gröna äpplen, päron och citrus. Serveras vid cirka 8°C som aperitif eller till lättare rätter av fisk och skaldjur.
 
För alla Er läsare som bor här i närheten av min lilla stad,
 så måste jag rekommendera Er att köpa den godaste smörgåstårtan
på Tempo i Ransta. Sanslöst god... och klart prisvärd !!!
 
*
Idag ska det bara njutas av dagen....
 
Söndagskram från Kate
 
 
 


4 kommentarer:

  1. Ååå vad härligt firande och det ser riktigt gott ut. Kram Anette

    SvaraRadera
  2. Grattis i förskott! Ser gott och festligt ut! :)

    SvaraRadera
  3. Stort grattis i förskott till dig. Och den smörgåstårtan såg väldans god ut.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Mums så festligt och gott!

    GRATTISKRAM i förskott! Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg