Sidor

tisdag 15 juli 2014

Vinst-PUSSen...

Måste ju få visa mina fina vinster från tävlingen/utlottningen
hos PIA och från PUSS som jag kammade hem för några veckor sen.
Fanns sååå mycket snyggt och beslutsångesten var stor
över vad jag skulle välja för mitt presentkort.
Jag är väldigt förtjust i ringar och armband, så till slut föll valet på
dessa fina smycken...
 
*
 
Ett panama-armband med magnetlås
 
*

Stålring Brighton
 
*
Tack PUSS för Er fina service,
&
tack Pia !
 
*
Tisdagskram från Kate
 
 
 

5 kommentarer:

  1. Jättefina smycken! Grattis till vinsten!
    Så klart man ska vara med barnbarnen på bryggan istället för vid datorn ;) :)
    Så kul att läsa din sommarlista Kate! Fina blider och vilken fin park ni har!
    Ja, vem vet vi kanske dyker på varann i Gbg ;) Faktiskt så "råkade vi på" våra vänner i Gbg en gång, såg varann vid ett rödljus, i en korsning. De åkte bil och vi gick från en parkering har jag för mig. Gissa om vi "tokvinkade" till varandra och skrattade. Vi hade ingen aning om att vi skulle befinna oss där och då samtidigt! Världen är liten ;) Nu kände vi ju väl igen dem till utseendet, så det kanske är lite lättare ;)
    Kram och ha en skön tisdag!
    /Maria

    SvaraRadera
  2. Verkligen jättesnygga... grattis till vinsten!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  3. åå grattis! Vilken fin vinst!
    kram Katarina

    SvaraRadera

Populära inlägg