Sidor

lördag 12 december 2015

Liten nostalgitripp hos NK...

 
 
Satt och kikade runt bland mina gamla foton
i mappen Jul och blev lite varm och glad när jag hittade dessa foton;
När jag fick det fina uppdraget att sy till
 NK´s julskyltning 2013
 
 
Först trodde jag att det var någon drev med mig, med mailet.
Men när tjejen sen ringde upp, så visade det sig att det var på riktigt :)
Nervöst, hemligt och, men ett hedersamt uppdrag,
och förmodligen en chans som aldrig kommer igen...
 
 
*

 
*

Nu finns förklädena förvarade hos Bukowskis, i Stockholm.
Bara det....
 
 
Nej , här kan inte jag sitta och drömma tillbaka...
Dags att ta ett träningspass, för att sen försöka handla sista julklapparna!
 
*
 
Lördagskram från Kate


2 kommentarer:

  1. Gud så söta och fina och vilken ära att få göra. :-) Var stolt! :-) Ha nu ett skönt träningspass och lycka till i julklappsjakten. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Vilken ära. Ha en underbar lördag.

    SvaraRadera

Populära inlägg