Sidor

fredag 13 oktober 2017

Funderar på det... och packar under tiden !

 
Hallå...!
Blogginläggen blir glesare och glesare...
Ibland går tankarna på om jag ska avsluta bloggandet...
Men samtidigt vill jag inte det heller...
 Tycker ju om att blogga, men tiden är så knapp...
Trots att barnen är vuxna nu, så har jag mindre med tid känns det som.
Jag hann med mer när alla var små och tempot var högt..
Då jobbade jag också heltid, hade häst, och hundar, höll kurser i agility på brukshundsklubben.
Jag bakade, saftade & syltade, sydde och hann med att träna hur mycket som helst..
Man åkte hem till vänner och fikade,  bara så där på kvällen efter jobb och middag...
Det var ju före internets tidevarv....
Är det så att man tillbringar mycket mer tid nu vid uppkopplingen,
eller är det åldern som tar ut sin rätt...? 
Jag funderar vidare på det...
 
 
Idag har jag ledig fredag, istället för måndag..
Ska bli lite handling, nagelfix hos sonhustrun, och jag ska packa resväskan
för betydligt varmare väder...
 
 
*
 
Bildresultat för Cypern strand
Bild lånad från google...
 
*
Kram Kate
 
 
 


7 kommentarer:

  1. Ha en skön och bra resa nu. Så får vi se om du skriver något om den.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  2. Hoppas du får en underbar resa, och bloggen, den finns ju där när du har lust och ork. Kram Eva

    SvaraRadera
  3. Hos mig har det också varit glest nu, men det är för att jag inte orkar efter jobbet. Supertrött i huvudet efter allt nytt jag försöker trycka in och lära mig. En utlandsresa låter underbart. Ha det bäst. Och hoppas det blir mycket god mat, vila och upplevelser.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  4. Ja den där tiden, vart tar den vägen?? Men snälla, fortsätt blogga...när du kan och har tid!
    Skulle verkligen behöva lite sol och värme nu, vila! Ha det så gott och visa många sköna bilder sen:)
    Höstkram från Titti

    SvaraRadera
  5. Åh!! Samma hos mig!! Glest mellan inläggen livet går i 110 funderar lite... Men jag hänger i ett tag till för när jag väl är igång och fotar och fixar så älskar jag det.
    Häng i lite till du med, bloggvän!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  6. Så skönt med en resa nu. Känner precis likadant. Vart tar tiden vägen? Må så gott och trevlig resa. Kram Maria

    SvaraRadera
  7. Yes, that time, where does it go? but please, continue blogging ... whenever you can and have time!
    would really need some sun and heat now, rest! have a good time and see a lot of beautiful pictures :)

    หนังใหม่

    SvaraRadera

Populära inlägg