Sidor

söndag 13 augusti 2017

Ljuvligt stilleben, en dam i röd badklänning...

 
 
Trots en lugn start på min arbetsvecka med bara 4 barn så blev bloggen åt sidosatt..
Nu är väl inte det hela världen, för jag tror och tänker att många av Er
  läsare tillbringar mer tid utomhus än att Ni sitter uppkopplad på
nätet med mobil, dator eller surfplatta....
Jag hoppas i alla fall att Ni gör det,
även om jag tycker att det är roligt att ni kikar in här hos mig..!
För nu gäller det ju verkligen att njuta och ta till vara på dom sista sommardagarna vi har...
 
 
Fick ett litet infall och sydde upp en liten vimpel som jag dekorerade och snyggade till lite
vid sittgruppen där vi avnjuter kvällssolen...
En bekant som gjuter & målar underbara badflickor har gjort den underbara
 damen i röd badklänning...
Ett vackert stilleben att vila ögonen på..!
 
 
*
 
 
*
 
 
 
Söndagskram från Kate

6 kommentarer:

  1. Ja men så bra att fler är dåliga på det där med att blogga just nu...det finns så mycket annat som MÅSTE göras hela tiden :) Söt badmadam också, fin där i din hörna!
    Måndag igen, lite trött och veckan känns låååång men det får gå...
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  2. Men vilken härlig hörna och vilka fina vimplar, önskar jag hade tålamodet att sy.... Vardag igen efter fem veckors semester..... men det går fort att komma in i rutinerna igen... Ha en fortsatt härlig vecka min vän. Kramisar TIna

    SvaraRadera
  3. Fint stilleben och en skön liten oas hemma hos dig. Mysig start med fyra barn... låter perfekt för er alla fem.

    KRAMAR Anna

    SvaraRadera
  4. Så fint ....❤️
    /Kram

    SvaraRadera
  5. Go söndagmorgon på dig! Jag hittade dig genom en annan blogg. Det här med att blogga går i vågor hos många även hos mig. Underbar dam du har. Din bekant har ingen egen sida som jag kan titta in på?
    Ta vara på livet och varandra.
    Kram Marie

    SvaraRadera
  6. Nice still life and a nice little oasis at your home. Cozy start with four kids ... sounds perfect for you all five.

    หนังเกาหลีใหม่

    SvaraRadera

Populära inlägg