Sidor

torsdag 22 juni 2017

Trevlig midsommar önskarjag Er alla....!

 
Kikar in en snabbis och önskar Er alla en härlig midsommarhelg,
med nära & kära, massor av god mat och bubblande dryck...:)
Jag hoppas ju förstås att solen ska få lysa med sina varma solstrålar på våra
kroppar, och att midsommarnatten blir ljuvligt varm och skön
och vi kan sitta uppe till solen kikar upp igen....
 
 
Soluppgång - en lite magisk känsla....
 
*
 
*
Trevlig midsommar önskar jag Er alla,
kram Kate
 


 
 
 
 
 

12 kommentarer:

  1. Vilka härliga sommarbilder. Jag har två jobbpass kvar innan jag kan fira in midsommar. Jaa hoppas verkligen meterologerna har fel. Önskar dig detsamma.
    Kram Helena

    SvaraRadera
  2. En riktigt glad och mysig midsommar önskar jag dig också, snygging :)
    I år kommer jag inte och överraskar dig ;)
    Största kramen
    Petra

    SvaraRadera
  3. Önskar en riktigt fin midsommar! Vi kommer nog inte fira så mycket i år, men vi är på väg söderut i husbilen så vi är glada ändå! :)

    SvaraRadera
  4. Trevlig midsommar till dig. Må så gott. Maria

    SvaraRadera
  5. En fin och bra midsommar till dig med.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  6. Detsamma fina du!
    Glad midsommar och Kram! Anna

    SvaraRadera
  7. Åhhh så gott med jordgubbar :) Kram fina du och ha en fin midsommar <3

    SvaraRadera
  8. Härliga midsommarbilder du bjuder på :) Ha en rolig helg nu...
    Sommarkram från Titti

    SvaraRadera
  9. Ljuvliga somriga foto ... ❤️
    En "eftermidsommar" Kram!

    SvaraRadera
  10. Tack detsamma! Hoppas ni hade det bra, det hade vi!
    8 dagar kvar nu, sen tar jag semester i 4 veckor. Kortaste sommarsemestern på klänge... fast jag hade ju en dryg vecka när vi var i USA och vill spara lite till hösten ;) När går du på semester? Du kanske gjort det redan?
    Kram och ha en ny fin vecka
    /Maria

    SvaraRadera
  11. Hoppas att er midsommarhelg var alldeles alldeles underbar!!

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  12. Hoppas att du haft en härlig midsommarhelg raring och fått njuta max av livets goda. Kramisar Tina

    SvaraRadera

Populära inlägg