Sidor

söndag 28 maj 2017

Att våga hoppa - från 4000 meters höjd.....

 
 
Så äntligen blev det av...
Äldsta sonens födelsedagspresent, ett tandemhopp -fallskärm.
Laddad till tänderna och inte det minsta rädd eller blek utfördes hoppet
med ett stort leende från 4000 meters höjd... :)
 
Information och genomgång och koll på utrustningen...
 
 
 
Tjejen till vänster hoppade samtidigt, men filmade allt som sonen fick efteråt sen...!!
 
 
*



*
 

 
*
 


*
 

 
En blev en upplevelse han absolut skulle göra om igen... :)
 
*
Jag är ytterst tveksam till att göra hoppet....
Skulle du våga...?
 
 
*
Söndagskram från Kate






5 kommentarer:

  1. Coolt! Nej jag skulle inte våga, hua. Fast jag skulle kanske vilja. Kraaam Pia

    SvaraRadera
  2. Förstår att det är värsta upplevelsen, men jag skulle inte våga göra det.
    Kram mamma C

    SvaraRadera
  3. Usch och fy.......tufft gjort. Kram Anette

    SvaraRadera
  4. Ja, jag vill. Asså, jag är skiträdd, men på nåt vridet sätt göra det ändå.
    Kram Petra

    SvaraRadera
  5. Waow vad modigt!!!! Nej, jag skulle inte våga. Jag är alldeles för höjdrädd!!! Däremot vågade jag en annan höghöjdsaktivitet som vi skriver om idag!!! (Och man kan vinna samma bara genom att kort motivera varför man skulle vilja göra det ;))

    SvaraRadera

Populära inlägg