Sidor

fredag 21 april 2017

Lite lyxbehandling av sonhustrun...



 
Då sonhustrun har införskaffat sig massor av olika färger på striplac,
 pärlor, guldstripes mm, så tackar man ju inte nej till lite vardagslyx
 när man blev erbjuden att bli ompysslad!!!
Hon gör verkligen snygga naglar och är sååå kreativ. Hon har verkligen ett öga för allt som har
 med make up, håruppsättningar och kläder att göra!
Allt som  hennes svärmor absolut inte har... blink*
Nu fick jag nytt erbjudande om jag ville pröva nåt nytt i helgen då hon fått hem nya färger
och nageldekorationer...
Det jag gillar är ju att det är mina egna naglar, inget gellack,
och att det sitter kvar så himla bra. Är inne på min tredje vecka nu med samma lack..!
Släkt och vänner står nu på kö för att få naglar fixade... :)
 
*
 
 
*
 
 
*
 
 
*


 *
 
Nu väntar en låååång skogspromenad,
denna lediga fredag!
Kram Kate


10 kommentarer:

  1. Så bra att få bli ompysslad och så fina dina naglar blev.
    Kram mamma c

    SvaraRadera
  2. Så snyggt!! perfekt att ha en sonhustru som kan sånt ;) Trevlig helg på dig och kram!!

    SvaraRadera
  3. Lyxigt & vackert ....
    Ha en underbar dag!
    /Kram

    SvaraRadera
  4. Såå snyggt! Önskar jag hade snygga naglar...men jag gräver för mycket i jorden för att ha det :)
    Kram från Titti

    SvaraRadera
  5. Perfekt att ha någon som kan fixa snygga naglar. Du skrev på min blogg om finfina priser på Greengate. Är nyfis på var?

    Kramis/Heléne

    SvaraRadera
  6. Härligt när man har någon i sin närhet som kan pyssla om naglarna. Kram Eva

    SvaraRadera
  7. Härligt när man har någon i sin närhet som kan pyssla om naglarna. Kram Eva

    SvaraRadera
  8. Snyggt och så härligt attbli ompysslad. Kram Anette

    SvaraRadera
  9. Vilken lyx vännen <3 Underbart att bli lite ompysslad :) Kram och njut av dagen goa du <3

    SvaraRadera
  10. Wow! Vilka snygga naglar! Vågar knappt titta på mina egna fnasiga saker... :(
    Kram och ha en ny fin vecka!
    /Maria

    SvaraRadera

Populära inlägg