Sidor

torsdag 19 januari 2017

Tidlöst & elegant..

 
 
Att fylla år är ju inte så dumt i sig, för vilka fantastiska fina presenter
jag fått av mina nära & kära, trots att jag inte ville ha någon uppvaktning den här gången...
Det var ju festligheterna som jag ville avstå ifrån, men naturligtvis  vill man ju
ha kalas med stora bullriga familjen, och det hade jag ju i helgen som var.
Vi passade ju även på att gratulera sonen som fyllde den dagen.
 
Dessa underbara glasljusstakar fick jag i present av två dagbarns familjer i present,
och jag älskar ju glas och dess transparanta sken.
Tidlöst & elegant...

 Och blombudet kom med flera buketter, som en godispåse för ögonen.
Just dessa ljuvliga bukett, precis i mina färger fick jag från min underbara kusin,
och underbara bloggerskan - PETRA och hennes mamma M.
TACK, Du/ Ni underbara människor <3 <3
Kommer ta med dessa buketter nu när vi smiter iväg så jag får fortsätta njuta av dem..
 

Nu väntas en långweekend med älskade maken, på tu man hand med 5 S;
Säfsen, Sol, Skidor, Skoter & Skumpa....
 
*
Ha det gott, kram Kate
 

10 kommentarer:

  1. Vackert❣
    Ha en ljuvlig långweekend/Kram

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Jättefin blogg du har. ska följa dig här ska bli kul!!
    Kram / Susanne

    SvaraRadera
  3. Goding, ha en fantastik weekend. Blommorna passade ju superbra med din duk ;)
    Många kramar till dig pinglan
    Petra

    SvaraRadera
  4. Så mkt fint. :-)Ni får ha en helt underbar helg. :-)kramizz Laila

    SvaraRadera
  5. Åh så härligt med blombud, det är lyx!
    Grattis i efterskott, missade det, tyvärr...
    Säfsen... det hör till min gamla hemkommun, det :)
    Ha det så mysigt och njut fullt ut!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  6. Men så trevligt och blombud är så kul att få. Kram Anette

    SvaraRadera
  7. Men så trevligt och blombud är så kul att få. Kram Anette

    SvaraRadera
  8. Hej!!
    Tusan jag lyckades radera ditt inlägg på min blogg; jag ha så mysigt i fjällen nu i helgen och smart att ta med blommorna dit :)
    Ja man kan ju prenumerera på blommor hos Malin och dom veckorna man reser bort säger man bara till, en bukett kostar 125 kr men är värd 300 kr så du vet om du vill boka och du behöver inte prenumerera heller utan kan beställa en då och då!
    Ha så mysig helg och kramar/ Susanne

    SvaraRadera
  9. Grattis i efterskott till dig , glömde skriva det ;) Kram / Susanne

    SvaraRadera
  10. Stort GRATTIS! Vackra blommor och ljusstakar.

    KRAM Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg