Sidor

onsdag 26 augusti 2015

Energislukare, stolt & full i skratt...

Åh, så svårt det är att hitta tid för bloggen just nu...
Det "nya" jobbet slukar mycket tid och  energi,
massor av fix och nya förberedelser.
Dagarna är långa, och när kvällsmaten är över och allt plock och handling
mm är klart och jag slår ner rumpan, ja då är klockan närmare 21.30...
Någon träning blir det inte heller...
Bara vardagsmotion just nu, och det får räcka. Så enkelt är det...
Ingen mening att få dåligt samvete för det heller.
 
Men jisses... så negativt det låter!!!
Det var inte meningen :) :)
Så jag visar Er något jag är stolt och riktigt glad över,
istället för att låta så gnällig...
 
 Min underbart vackra Änglatrumpet!
Jisses så mycket Änglar det är på den just nu.
Räknade idag lite snabbt, och fick till 38 stycken blommande
och så finns det ytterligare en massa knoppar!
 
Imorgon ska jag försöka att komma iväg att hämta något
jag beställt och väntat länge på till nya jobbet.
Men det är stort och tungt så maken måste hjälpa mig.
och jag blir glad och full i skratt bara jag tänker det...
 
Lovar ett inlägg om det... :)
 
 
*
 
Onsdagskram från Kate
 
 
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Gud så många änglar du har på din änglatrumpet, mäktigt. :-) Ibland får saker stå tillbaka lite för att man skall hinna med annat, så är det bara. Man kan ju inte slå knut på sig själv för att hinna Allt, gäller att hitta en balans, så man mår bra, det är det viktigaste. :-) Kramizz Laila

    SvaraRadera
  2. Waooo,så vacker Änglatrumpet ♡ ...
    /Kram & ta't lugnt du!

    SvaraRadera
  3. En vacker blomma änglatrumpeten. Var länge sedan jag hade någon själv. Ibland har man inte tid för allt och vardagsmotion är inte fy skam det heller.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  4. Vilka vackra blommor :)
    Visst är det svårt att hinna med bloggen ibland, det gäller
    att prioritera rätt så att man själv mår bra.
    Fin dag till dig.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  5. Vilken underbar änglatrumpet så vacker. Härligt det låter med allt bestyr på nya jobbet :) Kram Eva

    SvaraRadera
  6. Verkligen helt underbart vacker den är!
    Sån vill jag ha nästa år! :)
    Stressa inte upp dig över bloggen.
    Den och alla vi andra finns kvar när du känner dig redo igen! ♡
    Kram.

    SvaraRadera
  7. Så är det! Ibland blir det inte mkt tid över till bloggen. Fantastisk blomma!

    KRAM Anna

    SvaraRadera
  8. Man hinner liksom inte allt och man måste inte hinna allt (min man försöker få mig att inse det)
    Förstår att det tar mycket tid med nya jobbet men så roligt att rodda allt själv...

    Hoppas du får njuta en trevlig fredagskväll
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  9. Det är ju det NYA som är det stora i ditt liv nu, vi väntar tålmodigt på dig på bloggen ska du se :) men förstår att det tar otroligt mycket tid men förstår också att det är jättekul! Kram Anna

    SvaraRadera
  10. Otroligt vacker änglatrumpet med alla dessa blommor wow
    Bloggen ska skrivas när man har ork och lust vi finns kvar ändå
    Kramisar Sanna

    SvaraRadera

Populära inlägg