Sidor

söndag 3 maj 2015

Må-bra-kontot är påtankat och små nätta ballerinaskor...

Långledigheten går mot sitt slut, och söndagskvällen är här.... redan!
Men må-bra-kontot är rejält påfyllt, för i dagarna tre
har vi umgåtts med sönerna, fruar & barnbarn.
Så mysigt och härligt att få träffas och rå om varandra,
och många skratt har det blivit... :)
Speciellt när lilla barnbarnet Nathalie 2,5 år helt övertygad
om att lilla Herr Larsson heter Lakrits...
- Kom Lakrits, få du smaka... kom mig!
 
I lördags drog vi tjejer i bilen i handbromsen vid köpcentret när vi for förbi.
Det är makens absoluta mardröm att åka dit en helg när
 det är totalt kaos med folk och bilar...
Kanske berodde det på att han inte följde med in dit, utan styrde bilen vidare till
en mer manligare butik...
Hade inte så mycket tid på oss heller, men hann shoppa
det som stod på en liten lista, plus lite till... ;)
 Dessa små, blommiga ballerinaskor fick följa med mig hem.
Tyckte det var så sommarsöta och passar både till jeans eller sommarnätta klänningar...
 
 
Hoppas Ni haft en lika fin ledighet som jag :)
 
Söndagskram från Kate
 
 
 


10 kommentarer:

  1. Har har det tankats d-vitamin i dagarna två, lite lätt röd nos om jag säger så, vilket ljuvligt väder vi haft. Kramisar Tina

    SvaraRadera
  2. Jättesöta skor! Kram Stina

    SvaraRadera
  3. Låter som en kanonhelg! Skorna är jättefina! Nu kör vi en ny bra vecka!

    Kram Anna

    SvaraRadera
  4. Jättefina skor, verkligen somriga. :-) Härlig helg ni haft. :-) Här har vi också hunnit med att både umgås med vänner, barn och mannens syskon med familjer, och även varit ute jättemycket, så man är lite röd om nosen idag. :-) Kramizz o ha en jättebra start på veckan./Laila

    SvaraRadera
  5. Det låter som du haft en bra helg. ja har också haft det super även om jag har varit mer själv men det är också skönt ibland. Önskar dig en fin start på veckan. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Hmmm...det låter som du har haft en toppen helg. Önskar dig en fin vecka. Kram Susanne

    SvaraRadera
  7. Låter superhärligt! Snygga skor. vart hittade du dom? Jag behöver också nya ballerina, alla mina är utslitna... Kram

    SvaraRadera
  8. Men gud så söta.
    Dom vill jag också ha!
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  9. Jättesöta ballerina skor du hittat.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera

Populära inlägg