Sidor

torsdag 5 mars 2015

Bruka Design...

Jag är väldigt förtjust i Bruka Design,
tycker de har väldigt mycket snyggt i sina serier.
I vår lilla stads nyöppnade butik Nya Rum, finns en hel del att välja på.
Beslutsångest...?
 Jodå, kan man väl lätt erkänna att man drabbas av,
när man kommer dit.
Beställde stora muggar i rosa, som jag har en del annat av i den serien,
strax efter jul/nyår som jag gått och trånat efter.
Så för någon vecka sedan ringde de upp från butiken
 och meddelade att de nu kommit, mina rosa stora muggar...:)
 Så idag när jag var in för att köpa en födelsedagspresent,
så slank även den lilla mjölkkannan med till mig....

The-muggar, lilla mjölkkannan och ett kak/uppläggningsfat...

Muggarna passar perfekt även till att servera en god varm soppa i
eller rykande varm cacao-choklad...
 
Lilla mjölkkannan
 

 
Nu ska vi ha lite god-fika med nya porslinet....
 
*
Torsdagskram från Kate
 


12 kommentarer:

  1. Så fint porslin. Alltid kul med nytt. Vilka godsaker du visar i förra inlägget, mums. Kramis Suss

    SvaraRadera
  2. Roligt med lite nytt porslin, jätte fint :) Bruka Design har så mycket snygg.
    Fin kväll till dig !
    Kram Pia

    SvaraRadera
  3. Åhhh rosa, jag dånar så fina saker. Kram Pia

    SvaraRadera
  4. Jag gillar Bruka jättemycket! Har det där långa fatet, fast i svart! Hmmm man skulle kanske köpa något i lite roligare färg. Rosa var jättefint!

    Kram malin

    SvaraRadera
  5. Jag har också en del från Bruka....så fint. Kram Anette

    SvaraRadera
  6. Visst har bruka mycket fint! Härliga muggar i ljuvlig färg!
    Ja du vännen, tänk att jag skrämde dig så med den där filmen... the Conjuring... ;) Idag har du ett nytt filmtips hos mig, som du klarar av att se! Men du kanske har sett den redan.
    Usch, ja... nu har jag varit sjuk så det räcker för några år framöver tycker jag :(
    Hoppas du haft en härlig ledig dag!
    Kram/Maria

    SvaraRadera
  7. Jag har några skålar fr Bruka, men de där te kopparna var ju bara såå fina. :-) kramizz Laila

    SvaraRadera
  8. Men åhhhh så fint <3 Och vilken mysig färg.
    Hoppas du mår fint vännen. Kram kram :)

    SvaraRadera
  9. Jag som är inne i en väldigt rosa period just nu, säger bara my good vad snygga. Fredagskramisar Tina

    SvaraRadera
  10. Åå så fina jag är lite av en porslin-oholic, fick faktiskt rensat för ett tag sen.. så nu känns det tomt

    Önskar dig en fin fredag
    Kram Sandra

    SvaraRadera
  11. Jättesnyggt! Härlig vårig färg! Jag var inne i Brukas butik inne i stan förre veckan, såå mycket fint dom har!! Kram och fin fredag till dig /Emma

    SvaraRadera
  12. Supersnyggt porslin ! Det kan man aldrig ha för mycket av och vilken skillnad det blir om man fikar ur fint porslin :) Kram Anna

    SvaraRadera

Populära inlägg