Sidor

onsdag 25 februari 2015

En stjärna är född...

En ny liten stjärna är född !
Vi fick ju ett litet barnbarn till för en vecka sedan, en liten tös,
och hon kom som nummer 6 i barnbarnskaran.
Ja, nu är jag inte äkta farmor till alla, blodsligt...
Men jag blir ju självklart lika glad för det, med eller utan rätta gener!
Då maken är dunderförkyld,( Ni vet, den där manliga sortens förkylning..) 
så har jag inte haft lyckats få träffa den lilla hönan,
som ännu inte fått något namn...
Men ett kort är nu i alla fall scrappat, och fick faktiskt
gå mammans favoritfärger - lila!
 
*
 
 
*
 
 
*
Nu går vi in i slutskedet av röstningen på Besökstoppen,
och tack för att Ni står ut med mitt tjat
om att hjälpa mig fram till mål...
Klicka på länken för att rösta..
TACK  :)
 
*
 
Onsdagskram från Kate
&
Grattis Johan till VM-guldet


9 kommentarer:

  1. Åhh Grattis! Jag längtar verkligen till att få barn barn. Kram Pia

    SvaraRadera
  2. Grattis, hoppas ni snart får träff den lilla stjärnan. Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Grattis till underverket. Så roligt med så många barnbarn. Själv har jag inga barnbarn ännu...... -så jag längtar verkligen. Kram Susanne

    SvaraRadera
  4. Åh så fint! och grattis :-)

    Kram N

    SvaraRadera
  5. Men vad bra att du påminner, det är inte alls tjat. Jag har minne som en guldfisk och behöver bli påmind :-). Har såklart röstat!

    Men åh Grattis till sjärnan! Måste vara så kul!

    Sv. Angående murgröna, vad är spinn? Jag kanske också har det på mina fast jag inte ens vet vad det är hoho! Inga gröna fingrar är inte!

    Kram Maln

    SvaraRadera
  6. Men åh vad roligt, stort grattis. Finns det något mysigare än bebisgos.
    Jätte fint kort, duktig du är.
    Kram Pia

    SvaraRadera
  7. Så kul, och stort grattis. Jättesött kort som du gjort.
    Kram Mamma C

    SvaraRadera
  8. Tuttelitut och fanfar...jätte grattis till Besökstoppensegern..
    Fast det syntes ju ganska tidigt att du skulle ta hem det...;)
    Ååå så mysigt med barnbarn... det ser jag med fram emot även om jag hoppas det dröjer lite än..;)
    Å kortet är super fint. Vad duktig du är!
    Kraaaam Katarina

    SvaraRadera

Populära inlägg