Sidor

fredag 22 augusti 2014

Batterierna borde vara fulladdade...

Jisses vad dagarna rusar iväg.
Långa arbetsdagar, träning efter jobbet och helgens förberedelser
 inför födelsedagsfiranden gör att jag inte har hunnit ut i bloggvärlden...
Skulle allt behöva några extra timmar per dygn
just nu!
Lite märkligt är ju, att trots semestern så är jag trött, redan...
Fler än jag?
Batterierna borde vara fulladdade....
 
Några lyktor inhandlades i försomras,
 men de har ju knappt använts under alla ljusa fina kvällar
som varit.
 
Några lyktor inhandlades i försomras,
 men de har ju knappt använts under alla ljusa fina kvällar
som varit.
 
 
*
Äntligen fredag, veckans bästa dag!
Imorgon ringer ingen klocka 05.15.....
 
*
Stor fredagskram från Kate
 
 
 


3 kommentarer:

  1. Än så länge funkar "batterierna". Mornarna är ju alltid jobbiga, det kan ingen semester bota. Annars har jag långt kvar till jag är nere på "rött" ;)
    Piggelin-kram till dig <3

    SvaraRadera
  2. Här funkar oxå batterierna ännu så länge, men jag har ju bara avverkat en vecka så länge. :-) kramizz och en riktigt skön helg/ Laila

    SvaraRadera
  3. Jag och mannen pratade om det att vi också känner oss trötta men sa också att vi kan ju i te säga att vi behöver semester för det har vi precis haft haha. Tror att många känner så. Undrar varför...... Kram Anette

    SvaraRadera

Populära inlägg